۱۳۹۰ خرداد ۲۷, جمعه

The Light Of LOVE , آذرخش عشق , L'éclaire De L'AMOUR

The Light Of LOVE , آذرخش عشق , L'éclaire De L'AMOUR

par Kourosh Garegani, vendredi 17 juin 2011, 02:35
 
دلم تنهاست
ولی تنش من ام و ها اش توئی

دلم تنهاست
ولی شاخه شاخه انشعابش من ام
راست آمدن یکسان شدن اش توئی

دلم تنهاست
خاموش و بسته ماندن اش من ام
پژواک بردمیدن اش توئی

دلم تنهاست
واگشتن و پاره پاره شدن اش من ام
خو گرفتن و روان بودن اش توئی

دلم تنهاست
شکافتن و نیمه میانه شدن اش من ام
داد ورزی و بینش دیده گاه اش توئی

دلم تنهاست
سربازی و جنگ جدال اش من ام
تن نازی و جُنگ صلح اش توئی

دلم تنهاست
رمیدن و پیچیدن اش من ام
دادن و بخشیدن اش توئی

دلم تنهاست
درهم کشیدن و رنج اش من ام
کس رهانیدن و مهربان مردمی بودن اش توئی

دلم تنهاست
گسلیدن و جدائی شدن اش من ام
رام شدن و یاری یاران بودن اش توئی

دلم تنهاست
پایان کهنه گی و نابودی اش من ام
آغاز ساختن و آراستگی اش توئی

دلم تنهاست
انکار و آشفتگی اش من ام
شایسته گی و یکتائی اش توئی

دلم تنهاست
به تنهای درگذشتن اش من ام
به یگانگی و یکپارچگی اش توئی

دلم تنهاست
غصهء قصه فسانه اش من ام
شادی دل و زهرهء جاودانگی اش توئی

ای دل تنها
راه زیبا کوتاه است
با زیبائی خودخویش اُمید باش و به عُمق بلندی عشق زندگی زیبائی کُن

کوچک شما سفیر کلام سافر بابا
کوروُش گره گانی بروکسل ٪ بلژیک
A.P.P. KourOsh Garegani
Brussels Capital
Royaume De Belgique

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر