۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

Leili and Majnun , لیلی و مجنون , Leili et Majnun

Leili and Majnun , لیلی و مجنون , Leili et Majnun

par Kourosh Garegani, samedi 7 mai 2011, 19:01
 
سلام به تو ای شیدا دل من
عزیزتر ز جان و مهربان دلبر من
هر جا باشی خوش بجا باشی

نازنین
ز خودت مواظب
و هوشیار باشی

ای فرشتهء دل داد من
دلم به دلت
تونل زده دل صاف من

اینجا مثل هر جای نا کجا
هوا فوق العاده بهاری بهاری شده
و جای تو خیلی مخمل خال خالی شده

البته دلم برات یک پر زره شده
خوب دیگه تونل ام عسل کندووان شده
تو چطوری؟ چه میکنی ؟ و کجاها رفتی ؟ نبینم غصه بخوری

ای به ز شراب شیوای جان
راستی تویه این فصل عشق
الان همایش گاه کتاب دلربائی هست

حتماً دل بدریا بزن و یک سر برو و دو سر بیا
و در رابطه با قصه های عُشاق تحقیق کن و ببین که .....
خوب دیگه در حال باش و مابقی اش را بی خیال باش

میبوسمت و صفاتو عشق است
به یاد همیشه عطر نفست
غریب قربا شُکور

کوچک شما سفیر کلام سافر بابا
کوروُش گره گانی بروکسل ٪ بلژیک
A.P.P. KourOsh Garegani
Brussels Capital
Royaume De Belgique

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر