۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

The Lord of 40 Days , Le seigneur des 40 jours , آقای اربعین

par Kourosh Garegani, mardi 25 janvier 2011, 01:45
 
رسوا شدم رسوا شدم
اسیر و مبتلای چهل وای شدم

رسوا شدم رسوا شدم
۲۰ روز  ۲۰ شب
به ۴۰ هم سوگوار شدم

رسوا شدم رسوا شدم
خاکستر هفت آسمان اختران به ۴۰ اخگر شدم

رسوا شدم رسوا شدم
از دنیا نفس بی حیا ۴۰ تیکه بار شدم

رسوا شدم رسوا شدم
در غم حسین سر جدا پژمردهء۴۰ سیخ و برگ شدم

رسوا شدم رسوا شدم
به زنجیر اربعین ۴۰ پار شدم

رسوا شدم رسوا شدم
هر دم به دم ماتم به غم گل دستهء ۴۰ کوه شدم

رسوا شدم رسوا شدم
سینه زنان ز سر تا پا چل خانه را نوحه شدم

رسوا شدم رسوا شدم
از این ستم تشنهء لب۴۰ چاه شدم

رسوا شدم رسوا شدم
به لبیک یا حسین ۴۰ می را باده شدم

رسوا شدم رسوا شدم
به صفای سالار و غریب اربعین

السلام علی الحسین هویا ۴۰ شدم
السلام علی علی بن الحسین گویا ۴۰ شدم

السلام علی اولاد الحسین پویا ۴۰ شدم
 السلام علی اصحاب الحسین جویا ۴۰ شدم

اربعین ثار الله ظهور العشق اعلی
را بر تمام مومنان و مومنین جهان تسلیت عرض میکنم

کوچک شما سفیر کلام شعر سافر بابا
کوروُش گره گانی بروکسل ٪ بلژیک
A.P.P. KourOsh Garegani
Brussels Capital
Royaume De Belgique


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر