۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

ONLY YOU, SEULEMENT TOI , فقط تو

ONLY YOU, SEULEMENT TOI , فقط تو

par Kourosh Garegani, mercredi 12 janvier 2011, 22:14

از تاریکی تا روشنایی تو باش
از کاستی تا هستی تو باش
از کینه تا نیکی تو باش
از پستی تا رستی تو باش
از درد تا درمان تو باش

از تنفر تا محبت تو باش
از تفرقه تا بی اختلافی تو باش
از بدبختی تا خوشبختی تو باش
از غم تا شادی تو باش
از ترس تا شجاعت تو باش

از گرسنگی تا سیری تو باش
از تشنگی تا سیر آبی تو باش
از پدیده تا اراده تو باش
از نهان تا تصمیم تو باش
از مردودی تا قبولی تو باش

از بی دلیلی تا منطقی تو باش
از کورکورانگی تا اندیشه تو باش
از مرگ تا تولد تو باش
از خیانت تا بخشش تو باش
از گناه تا توبه تو باش

از حقیری تا کبیری تو باش
از آرزو تا رویا تو باش
از کفر تا ایمان تو باش
از تعصبت تا آرامش تو باش
از سیاست تا کیاست تو باش

از فقیری تا سلطانی تو باش
از خالی تا پُر تو باش
از بی دلی تا تکتائی تو باش
از بی خدائی تا یکتائی تو باش
از نا امیدی تا اومید داری تو باش

از خواستن تا دانستن تو باش
از مطالعه تا توانستن تو باش
از توانستن تا کردار تو باش
از کردار تا رفتار تو باش
از دین تا آزادگی تو باش

از نیاز تا ناز تو باش
از گریه تا خنده تو باش
از عشوه تا کرشمه تو باش
از آغوش تا بوسه تو باش
از عشق تا ستایش تو باش

تو باش تا هیچ من
خود خویش را
بنام تو زنده کند
بنام تو
فقط بنام تو

تا من نیز با بوسه ای تو را بیدار کنم
تا هم تو از دچار بی منی
وهم من از دچار بی توئی
رها گردیم

یکی برای تو
توئی برای یکی
یکی برای من
منی برای یکی

یکی برای یکی
یکی برای یکی

باش ایم
باش ایم

کوچک شما سفیر کلام شعر سافر بابا
کوروُش گره گانی بروکسل ٪ بلژیک
A.P.P. KourOsh Garegani
Brussels Capital
Royaume De Belgique


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر