۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

THE POWER OF LOVE , قدرت عشق , LE POUVOiR DE L'AMOUR

THE POWER OF LOVE , قدرت عشق , LE POUVOiR DE L'AMOUR

par Kourosh Garegani, mardi 19 avril 2011, 06:58
 
قدرت عشق
که آوازهء بهشت برین آمده بود
و سوزناک دوزخ نفرین اُفتاده بود

در سفینهء قسمت از فضای ازل تا زمین غزل
به لحظهء انفجار اسفناک و بانگ سرنوشت اذان خوان آمده بود
من آدام خاکی را در اعماق اقیانوس اطلس سقوط داده بود

و تو زهرهء افلاکی را بروی امواج اقیانوس آرام شناور بالنده بود
گناه تو آهنگ بی گناهی و باور خش خش لولای در باز
خطای من آهنگ بی نگاهی و خوردن میوهء توی تن ناز

تو و من عشقمان کهروبائيست
در سراسراقلیم دوستی زبان زد عام و خاص میبودیم و هستیم
قرعهء امتحان دیگران بنام من و تو به فال آمده بود

و مُهر قسمت بروی تاج پیشانی تو و در سینهء دل سوختهء من رقم اُفتاده بود
تا دیگران چهرهء خود را به آفرینش در تاریکی ظلمت
و درخشندگی و پرتو روشنائی به نورالأنوارعشق نمایان کنند

پذیرائی ام ز جدائی این می بود که من جود یکتائیم و تو آه من
و توکل یزدان پاک خداوند بیتائی من خاکی را به نور ستایش و صبر آمده بود
و تو إلههء زهره افلاک را ستاره ای ژرفناک به تابناک آمده بود

دیگر وقت وقت پیوند و ساعت ساعت میمنت خداوندگاری ست
بیا تا گل برافشانیم و سرود عشق به دلها اندازیم
این چنین است قدرت عشق

کوچک شما سفیر کلام سافر بابا
کوروُش گره گانی بروکسل ٪ بلژیک
A.P.P. KourOsh Garegani
Brussels Capital
Royaume De Belgique

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر