۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

Slowly slowly , یواش یواش , Doucement Doucement

Slowly slowly , یواش یواش , Doucement Doucement

par Kourosh Garegani, samedi 16 avril 2011, 02:10
 
آهای توئی که پا ورچین پا ورچین قدم بر میداری
یادت ناره اُونجائی که پا میزاری
منم که روش قدم هاتو حس میکنی

آهای توئی که یواش یواش چشم میندازی
اُونجائی که داری بالای سرت رو نگاه میکنی
منم که قدم هاتو راست بر میدارم که نخوری زمین

آهای توئی که ذره ذره عقب میری
در جائی که پشت میکنی و تکیه میدی
منم که حمایتت میکنم که از پشت ضربه نخوری

آهای توئی که کم کم آهسته میری
و اُونجائی که به پهلو تلو تلو میخوری
منم که لیزت میدم به چپ و خمیده و راست
تا بتونی بعدأً سرت و تنت و پیکر و هیکلت و راست و سالم نگه داری

پس اینو بدون که از من جدا نیستی و نخواهی بود
مگر اینکه من تورو نخام
اونوقت که جوینده توئی و یابنده من
دیگه توکل توئی و جای و مکان همه من

کوچک شما سفیر کلام سافر بابا
کوروُش گره گانی بروکسل ٪ بلژیک
A.P.P. KourOsh Garegani
Brussels Capital
Royaume De Belgique

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر