۱۳۹۰ خرداد ۲۶, پنجشنبه

YA ALI , یاعلی , AY ALI

YA ALI , یاعلی , AY ALI

par Kourosh Garegani, jeudi 16 juin 2011, 00:37
 
یاعلی یاعلی دم کردم یاعلی بود
زعالم به عالم سفرکردم یاعلی بود
زهرکوی نام نشان کردم یاعلی بود
تا هر روز شب کردم یاعلی بود
هر شب سحر کردم یاعلی بود
بشرق غرب کردم یاعلی بود
ذیارت بحق کردم یاعلی بود
وجود شمع کردم یاعلی بود
خورشید یابنده کردم یاعلی بود
مه سیمین شمس کردم یاعلی بود
حیدر کرار کردم یاعلی بود
صفدر ابرار کردم یاعلی بود
دل نادعلی کردم یاعلی بود
بابا پدر کردم یاعلی بود
سلطان قلب کردم یاعلی بود
یعنی و معنی مغز کردم یاعلی بود
عین و شین و قاف کردم یاعلی بود
تا بود می کردم یاعلی بود
زجود سجود کردم یاعلی بود
در عمق یاعلی کردم یاعلی بود
یاعلی یاعلی کردم یاعلی بود
لا اله الا الله ولی کردم یاعلی بود
لامقصودی الا الله علی کردم یاعلی بود
لا موجودی الاهو کردم یاعلی بود
علی یا علی یا کردم یاعلی بود
تا بودن بود کردم یاعلی بود
ز نبودن بود کردم یاعلی بود
ز در تا به هرهو کردم یاعلی بود
یاعلی یاعلی یاعلی باب علی بود یاعلی

میلاد مولای والی ولی مرتضی علی
بر همه و همگان خجسته و فرخنده باد

کوچک شما سفیر کلام سافر بابا
کوروُش گره گانی بروکسل ٪ بلژیک
A.P.P. KourOsh Garegani
Brussels Capital
Royaume De Belgique

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر