۱۳۹۰ فروردین ۲, سه‌شنبه

HELLO 7 SIN , هفت سین سلامت میکنم , SALUT 7 CIN

HELLO 7 SIN , هفت سین سلامت میکنم , SALUT 7 CIN

par Kourosh Garegani, mardi 22 mars 2011, 05:43
 
هفت سین سلامت میکنم
به دوستی دوست سلامت میکنم
زین جمال سناءسنت سلامت میکنم

به پردیس مهر سمت سلامت میکنم
زین سیلاب قلب سلیم سلامت میکنم
به سینهءداغ صفی سلامت میکنم

زین عشق سیال سفیر سلامت میکنم
به بوی خوش محبوب سفند سلامت میکنم
زین سیب ساقی سعید سلامت میکنم

به سرخی  ماهی سیمین سلامت میکنم
زین شمع سوسوی ستاره سلامت میکنم
به سپیدی تخم مرغ سحر سلامت میکنم

زین سمنو و سنجد و سماق آوای سنج سبحان سلامت میکنم
به سرکه پاکی عود سیرت سلامت میکنم
زین سنبل عطرین سیر و آئینه ء سلسله سیما سلامت میکنم

به سوگند حفیظ سلطان قرآن وجود
کلام و سلام سلامت میکنم
زین سالی نکو به از این سالها سلامت میکنم

به تنی سالم و روحی سپید و قلبی صنم
و اندیشهء صاف و دلی سردشت
 سلامت میکنم

کوچک شما سفیر کلام سافر بابا
کوروُش گره گانی بروکسل ٪ بلژیک
A.P.P. KourOsh Garegani
Brussels Capital
Royaume De Belgique

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر